sobota, 18 stycznia 2014

Rozdział 16

Hej nie spodziewaliście się że wrócę po tak długiej przerwie co ?A jednak jestem :) Przperaszam ale dużo nauki choroba święta i tak jakoś czasu nie było ale jak już jestem to napiszę nowy rozdział w ramach rekompensaty (Dzięki za pomysły z ciążą i Diegiem może wykorzystam) xD 


León
-Violu , kocham Cię ! -powiedziałem gdy wracaliśmy do domu przez park.
-Ja ciebie też-odpowiedziała i się przytuliła do mnie
-Ale co ty mnie też ?
-Ok Kocham Cię León serce ty moje -Viola uśmiechnęła się
-Choć pokażę Ci  coś-usiadłem na ławce wyjąłem gitarę z futerału i zacząłem
(włącz muzykę http://www.youtube.com/watch?v=uyI_MnGKiTc )
Tanto tiempo caminando junto a ti  )
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol

Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi...

Ludzie zaczęli się schodzić i patrzeć na to co robię i zaczęli klaskać w rytm muzyki a Viola się popłakała i do mnie przytuliła
-Leon dziękuję Kocham Cię
-No to idziemy na lody?-spytałem
-Niee wiesz co muszę iść do domu a ty idź po trenuj na motorze
-Prawie 2 miesiące mnie tam nie było no ale okk .-Tylko ciekawe o zrobi mi Lara ...

Gdy przyszedłem na tor zobaczyłem....

-----------------------------
Sorki że taki krótki ale wena dopiero powraca bużka kochani
Pozdroo

V.Verdas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz