czwartek, 12 czerwca 2014

Nowy rok , nowy początek , nowa ja !!!

Hej ludziska!!!
Po roku wracam.. odpoczęłam i to bardzo, wena twórcza mnie czasami ponosi.

Ehh przepraszam za tyle czasu nieobecności , gdy weszłam teraz na bloga multum komentów nowych...(głównie reklamy innych blogów ale już usunięte :P)

Zacznę wszystko od początku!!!
Nie , nie to nie to sobie myślicie.Opowiadanie będzie kontynuowane lecz zaczniemy nieco inaczej niż zwykle.
 Apropo Nessi już z nami nie ma.:P

Pozdrawiam i bardzo przepraszam Was moi kochani fani :***
===============================================
V.Verdas 
:)

2 komentarze:

  1. Ej, ja się nie reklamowałam. Może kiedyś, jak w końcu zacznę publikować, ale jeszcze zobaczymy, czy w ogóle chciałybyście to czytać. No cóż... Wciąż czekam...

    OdpowiedzUsuń