poniedziałek, 13 października 2014

Anonimki/hejterzy

Hej ten post jest po dłuuuugiej przerwie,ale wiecie szkoła ;)
Ten post będzie dość nietypowy bo o naszych kochanych Anonimkach,które zna nie jedna bloggerka/vloggerka :)

A więc sprawa jest taka że "dzieci" czepiają się mnie że mieszam sezony, rzadko piszę oraz że źle piszę i mam usunąć bloga i że mój  nick jest do d*py 

Kochane Anonimy!
Jeśli macie problem to zalogujcie się na swojego bloggera napiszcie w komentarzu co o mnie sądzicie,chętnie ocenie Wasze blogi i wystawie równie szczerą opinie o Was :*
Zrozumcie, że to MÓJ BLOG I JA BĘDĘ PISAĆ JAK MI SIĘ PODOBA i nie macie na to wpływu..niestety :*
Rozumiem, że  ktoś może wyrazić swoje zdanie, może się komuś nie podobać mój blog i opowiadanie, ale takie rzeczy załatwia się kulturalnie.
Jeśli zaś nie macie ochoty przestrzegać kultury na blogu i pisać komentarze typu "Usuń bloga , żal głupi blog, nie mieszaj sezonów, zdecyduj się , ogarnij się" anonimki nie będą mogły komentować moich postów.Niestety będziecie musieli albo pożegnać się z hejtowaniem albo hejtować ze swojego konta.

W razie jakiegoś problemu to ja te komentarze usunęłam ponieważ pewnie byłaby awantura, bo wiadomo "Agresja budzi agresje"Na te komentarze nie zamierzałam odpowiadać ponieważ to nie jest mój poziom i nie będę się zniżać dla jakiś dzieci :)

A więc to wszystko, dziękuję moim wiernym fanom za to że czekają na moje wpisy, nie obiecuję że nowy wpis pojawi się nie długo bo mam duuużo testów ale się będę starać :-:

To na tyle 
Paaa :*
V.Verdas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz