czwartek, 13 listopada 2014

One Shot [3/5]

Kolejnego dnia w Studiu a konkretnie w sali od muzyki młody Verdas komponował piosenkę na zajęcia,gdy podeszła do niego Lara.

-León a gdzie Violetta?-spytała stojąc nad chłopakiem
-Nie dobijaj mnie Lara idź już sobie-rzekł i pokazał jej drzwi
-León wiem co się działo, wiem kim jest dla ciebie Violetta-usiadła obok niego
-Raczej była-prychnął i odsunął się od Sudeni

Zbulwersowana Lara wstała zrzuciła nuty na podłogę i wyszła.
-Zmieniłeś się León-zdążyła powiedzieć i poszła do Violetty która aktualnie ćwiczyła swoją choreografie na zajęcia.

-Violu porozmawiaj z nim ja nie mogę..nie dociera do niego co mówię-oparła się o parapet spychając na ziemię torbę Violetty, przy czym wypadły z niej nuty.Lara podniosła je i zaczęła czytać tekst.
-Vilu piękna ta piosenka,czemu nie zaprezentujesz jej na zajęciach?-uśmiechnęła się serdecznie do dziewczyny.
-Nie wiem..nie jest jeszcze gotowa i..-zaczęła ale brunetka przerwała jej.
-A zaśpiewasz ją chociaż?-prosiła Sudeni patrząc błagalnymi oczkami.
-No dobra ale tylko się nie śmiej...pierwszy raz komponuje,a raczej staram się komponować taką piosenkę.-podeszła do keyboardu, postawiła nuty, ułożyła ręce na klawiszach i zaczęła grać.

Tanto tiempo caminando junto a ti 
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol

Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

-Violu ta piosenka jest piękna- nie był to jednak głos Lary tylko Leona stojącego w drzwiach.Patrzył na Violettę z wielkim podziwem i uśmiechnął się do niej szeroko


-------------------------------------------------

No heeeej ^^
Niespodziewaliście się?
No to niespodzianka!
 3 część one shota która jest okropnie nudna ;p
czekam na komenty o ile jeszcze ktoś tu jeszcze wchodzi.
Paaa
:**
V.Verdas






4 komentarze:

  1. Kolejny! Kolejny! Szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się twoja historia pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twoja historia....Też piszę podobną zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      Zapraszam do czytania :)
      moc-pamietnika.blogspot.com

      Usuń